Dizajn predáva

Stará známa pravda je, že obal predáva. Prečo to nevyužiť aj pri ponukách? Je to mnohokrát prvý oficiálny dokument, ktorý od vás zákazník dostane.

Predstavte si, že si chcete kúpiť domov novú kuchynskú linku, alebo okná. V tomto prípade asi nepôjdete na e-shop a nekúpite si to priamo. Keďže v oboch prípadoch sa jedná o väčšiu investíciu, oslovíte viaceré firmy. Každá firma by si s vami mala prejsť vaše požiadavky a pripraviť riešenie presne pre vás.

Jednu vec ako zákazník možno nevnímate a síce to, že nad každou ponukou musí presedieť obchodník danej firmy nejaký čas, pričom okrem víťazného šťastlivca to robili všetci zadarmo. Ale o tom je iný článok.

Dostanete viaceré cenové ponuky. Samozrejme, cena je až na prvom mieste, takže aj ten najsympatickejší predajca to bude mať viac ako ťažké, ak bude cenou výrazne vyššie ako konkurencia. Predajca na vás určite urobí nejaký ľudský dojem a keďže sme sociálne tvory, je to dôležitý aspekt pri výbere, aj keď všetci vieme, že nelogický.

Lenže potom si večer sadnete s rodinou a hodnotíte jednotlivé ponuky. Ich úroveň nemusí síce kopírovať kvalitu firmy, ale je to ako s obalom od jogurtu. Ten v peknom obale asi chutí lepšie :)

Koniec koncov, keby sa nám nepáčili pekné a farebné veci, tak by boli všetky autá čierne a nenosili by sme šialené ponožky, každú inej farby.

Je to tak, keď sa nám niečo páči, máme k tomu väčšiu dôveru. Pekná ponuka bude mať väčšiu šancu na úspech.

No a teraz sa preneste do opačnej pozície, že vy ste ten obchodník, ktorý chce predať. Bude vám záležať na dojme, ktorý vaša ponuka zanechá? Verím, že áno.

Ako má vyzerať cenová ponuka?
Ako má vyzerať cenová ponuka?

Asi ste v živote už dostali viacero cenových ponúk, ako zákazník, a vybrali ste si z nich tie, ktoré ste pretavili do objednávky...

Dizajn predáva
Dizajn predáva

Stará známa pravda je, že obal predáva. Prečo to nevyužiť aj pri ponukách? Je to mnohokrát prvý oficiálny dokument...

Kedy je lepšie ponuku nevyhrať
Vynikajúca cenová ponuka
Vynikajúca cenová ponuka

Vaša cesta k úspešnému uzavretiu obchodu sa začína silným návrhom. Dobre spracovaná cenová ponuka nielen...

Ponuka odsúhlasená. Čo ďalej?
5 krokov na zvýšenie predaja
5 krokov na zvýšenie predaja

Hľadáte radu, ako zlepšiť svoje predajné čísla a splniť svoje predajné ciele? Potrebujete dosiahnuť predávať viac?

Ako ovplyvniť správanie kupujúcich with Your Pricing Strategy
Umenie vyjednávať
Umenie vyjednávať

Vo svete podnikania je vyjednávanie nevyhnutnou a rozhodujúcou zručnosťou. Či už vyjednávate o zmluve alebo o cene.

Celoživotná hodnota zákazníka
Celoživotná hodnota zákazníka

Starostlivo vytvorená cenová stratégia môže prilákať nových zákazníkov, podporiť lojalitu a podporiť udržateľný rast.

Vyhnite sa pasciam pri písaní ponúk
Neodolateľné cenové ponuky: 3 psychologické triky
Neodolateľné cenové ponuky

Porozumieť psychológii, ktorá stojí za presvedčivými cenovými ponukami, je kľúčom k tvorbe ponúk, ktoré upútajú pozornosť a prinútia konať.

Cenové ponuky na mobiloch: Uzatváranie obchodov kdekoľvek a kedykoľvek
Cenové ponuky na mobiloch

V dnešnom rýchlom svete môže byť rozhodujúce schopnosť uzatvárať obchody priamo na mieste. A práve tu prichádzajú do hry ...

Budúcnosť softvéru na cenové ponuky
Dôležitosť personalizovaných ponúk
Prvý dojem je všetko
Prvý dojem je všetko

V podnikaní prvá dohoda s novým zákazníkom určuje tón pre celý váš vzťah. Skvelý prvý dojem môže zmeniť neistého...